Vldn prilamı içip kusan biriydim hala mide bulantısı yaşıyorum ama önceki gibi değil en azından iki lokma yemek yiyorum , doktorum onzyd 8 mg diye bir ilaç verdi yarım içiyorum sabahları dil altı yataktan kalkmadan sonra geçiyor çıkarsam bile çok nadir bidaha da istifra etmiyorum araştırın günde 1 tane içmeye izin var ki bana yarım yetiyor hayatımı kurtardı diyebilirim bi danışıp deneyin derim prilam dan Ümit beklemeyin