Mom6272 sizin de ilk haftalarda karnınızın alt tarafında çekilme gibi bi his oluyor muydu? geriliyor sanki karnım alttan çekiliyor böyle
Merve_0109 Mom6272 benimde öyleydi sanki içerde kazın çalışması vardı bebek yerini yapıyor rahimi genişletiyor ondan yani ❤️
B-Y94 Mom6272 evet canım oldu ama dikkat et benim 6 haftaya kadar devam etti şuan düşük tehlikem var ilaç alıyorum ve yatıyorum çok ihmal etme insanları da dinleme git doktora
Mom6272 gulnurkrms bende sanırım 6 haftalığım sanki çekiliyor bişey içimden. ayaktayken dimdik duramıyorum sanki dik durursam canım acıyacak gibi. senin de öyle mi?
mumum gulnurkrms ben de yarın tam 7 haftalık olucam ama sizin belirttiğiniz belirti değil de midem bulanıyo iştahım kapandı sanırım kilo kaybı yaşıcaz 55 kiloyum arada regl sancısı oluyor 15 sn falan sonra geçiyor bide göğüs hassasiyetim var sizin başka belirtileriniz var mı mide bulantısına ne yapıyorsun? Bide kalp atışını duydunuz mu biz 5+5 de sadece kese gördüm yarın tekrar muayene gitcez
gulnurkrms Mom6272 dik durunca değil ama genelde ayakta yırtılma hissi var kasıklarımda ve simit kenarlarimda
Mom6272 mumum benim mide bulantım hiç olmadı ama dediğiniz gibi arada banada regl olacakmısım gibi sancı vs giriyo kasıklarıma karnıma yani sanki her an regl olacakmısım gibi. ben daha hic ultrasona girmedim insallah pazartesi günü gidicem. insallah görünür kese de bebekte🥺
Papatyayt mumum bende 8 haftaligim canm 6+5 te bebegin kalp atisini alttan ultrasonla gormustum erken. Belirti olarakra acayip migde bulantim ve istahsizlik var ve buda demek oluyorki kilo kaybi 1 haftada 2 kilo verdimm ,😐😔
1fatosss mumum aynı durumdayız bende bugün 7 haftalık oldum keseyi gördük kalp atışına cuma gidicez aşırı halszm progestan kullaniorm mide bulantısı kusma oyyy oyyy geçecek mı bu zaman diorm😔
Mikmikbuk Mom6272 ayy ben de 6 haftalığım ve pazartesi doktora ilkkez gidicemmm 🌝 İnşallah güzel haberler alırız
Papatyayt Mom6272 Cok sanslisin migde bulantin olmadigi icin canm tadini cikar derim ben bilseydim bu migde bulantisini yasiyacagimi hamile olmadann cok cok yemek yer yerini cikartirdim ve bu arada cak haftalikton. Cnm
Mom6272 Papatyayt vallahi ben hayatımda kusmaktan cok baska biseyden korkmuyorum. normal hasta olduğumda bile kusmamak icin kendimi günlerce tutmusluğum var hamile kalmadan önce hep derdim kesin hamileliğim cok kusmalı mide bulantılı gecicek diye ama sonsuz sınırsız sükür ki hic böyle bi sorunum olmadı acaba anneme mi çekmişim?🤷🏼♀️ ama belki ilerleyen zamanlarda olur bulantım hayırlısı şuan 6 haftalığım
Merve_0109 Mom6272 Ben anneme çekmişim oda kafasını kaldıramazdı bende aynı şekilde lavabonun önüne sandalye atım bir ara 😂😂😂 ama geçti şuan pek nadir oluyor
Papatyayt Mom6272 ya canm brnce bu migde bulantisi pek genetik olmuyor cunku onceden annelerimiz zamaninda bukadar migde bulantisi yaygin deggilmis ama simdi bu temizlik malz olsun parfumler deterjanlar hep migde bulan. Tetikliyomus diye duymustum yani benim anneminde hic bulanmiyormus ama ben 6.haftadan sonra asiri migde bulantisiyla bas edemiyorum 😐
BirDilektuttum Bizde bu gün 6 haftalık olduk minik minik bulantılar başladı , folikasit ve fitil olarak progestan kullanıyorum az lekelenmem olmuştu :( zor bi dönem geçiriyoruz babamız korona oldu inşallah sağlıkla atlatabiliriz bu dönemi
Mom6272 BirDilektuttum gecmis olsun. bende 20 günü geçiyor corona oldum hamile olduğumu bilmeden. zencefil limon bal ve parolle atlattım sükür. acaba benimde mi sonradan başlıycak bulantılarım😨
B-Y94 Mom6272 canım sakın bitki çaylarını birdhaa içmeee aslaa bebeğe zarar veriyor dpktorum yasakladı düşük tehlikesi yapıyor. Benfe düşğk tehlikeai var diye yasakladı
Fyzylmz Benimde aynen sizin gibi kızlar her an regl olcak gibi karnımda ağrı var 🥺 inşallah hepimiz hayırlı bir şekilde kucağımıza alırız ❤️