ozdenonay ALk kesinlikle içilmemesi gereken bitki çayları var. O yüzden emin olmadan lütfen içmeyin özellikle ilk üç ay
Mehtap23 ALk gene okulunda bize sadece rezene nane çayı falan için demişlerdi oda az için diye ben sadece çok mecbur kalınca içiyorum grip falan olacak gibi olursam 🤔
slnacar ALk sadece ıhlamur içebilirsin dedi doktor da bana ödem attıran Rahmi rahatlatan bitki çayları önerilmiyor kuşburnu içiyordum oda yasakmış mesela