Asumanecrin evet canim 35+4 de karin çevresi 38 haftayla uyumlu cikti. Bana da doktorum birkac hafta icin normal dogurursan iyi olur yoksa 40i beklersek normal dogum olmaz. Omuzlari da genisler sezeryana aliriz dedi. Dogum yaomak icin dua ediyorum. Sancim var acikligim yok. Dogsun bir an once 😇