ozlemdenizege adetim gecikti ben biraz katıyımdır acele etmem hiç öyle eşimin ısrarıyla test yaptık ben lavaboya bırakıp çıktım hatta, eşim sağolsun haber verdi 😅🌸 ilk gebeliğim ikiz bir kız bir oğlan bekliyoruz inşallah, 20+3 deyiz sat göre, inşallah ikizler 37. Haftanın sonunda vakti zamanında doğarlarsa sezeryan ile tam 1 Ocak tarihine gelmiş oluyorlar inşallah sağlıcakla kucağımıza alırız 🙊💋