10+2 ama ultasona göre 10+5 im. Çok şükür mide bulantısı kusma olmadı. Ama bazı yiyecekleri yiyemez oldum. Tatlıdan tiksindim gibi yiyemiyorum. Ekşi, soslu vs olsun mesela😁 Ama onu da zar zor yiyorum. Yemek yemem de azaldı zaten. Kilo almamışım bu iyi galiba. Dün doktorda gördük balık gibi oynuyordu 😍 Allah tüm hamilelere sağlıkla kucaklarına almayı büyütmeyi nasip etsin❤️