Gamze_01 Hangi doğum şeklini öneriyorsunuz sebebi nedir ?veya normal doğumdan sonra vajinada genişleme kaldığı söyleniyor doğru mu 🤦🏼♀️
bebegimizibekliyoruz1 Gamze_01 şurada duram ben de hiç doğum şeklini düşünmedim çıkcak bi şekilde diyip kendimi avutuyorum yoksa aglicam 😂
Mltm88 Gamze_01 Ben ikisinide yaptım..Öncelikle söyleyeyim herkesin duyduğu acı farklıdır..Ama ben normal doğumdan sonra çabuk toparlanamadım dikişlerim çok ağrıdı…2 sene sonra sezeryan oldum ve çok rahat atlattım çok şükür..Allahın nimetiymiş dedim sezeryan ☺️ Ve normal doğumdan sonra ufak ufak idrar kaçırma sorunum oldu,atlarken zıplarken😏😏 Ve genişleme de olduğunu hissediyorum…3.doğumum bu ay olacak inşallah .Doğumdan 3 ay sonra falan gidip hem idrarla ilgili ameliyat hemde vajinoplasti ameliyatı olmayı düşünüyorum aynı anda…🌹
minikkuzummmm Gamze_01 Doktoruna bırakmalısınız bence, oluyorsa normal çok güzel ama sezeryanla doğum da kötü değil 🤗
Kbrnrmrt Gamze_01 tercihse eğer tabi ki normal doğum. Normali tabiatı bu ama şimdiki doktorlar onu da ameliyata çeviriyor, uğraşmamak için. Neredeyse dikişsiz normal doğuran yok. Benim için doğum çok özel çok mahrem. Araştırdım gönlüme göre ilgilenen yeri buldum çok şükür Allah’ıma.
Mimik Ben de cok arastirdim, vajina cogunlukla eskiye donuyormus… Bence normal ya da sezeryan diye bir secenek olmamali😅 Doktoru yonlendirmesi ne ise o en guzelidir… Bu arada, ben normal dogumdan korkuyorum🤭🤭🤭
Mimik Gamze_01 🥲🥲🥲 ben de izledim… Aslinda ilk gebeligim olsa da, ilk dogum sancim olmayacak… Daha once 2 kez yumurtalik kangreni yasadim, ameliyat edildim her ikisinde de… Ve yasadigim sancilar dogum sancisiymis…
Gamze_01 Kbrnrmrt çok şükür herşey gönlünüzce olsun evet duyuyorum bazen açıklık olduğu halde kesiyorlar,🤦🏼♀️
fatosh93 Bende ilk sezeryan olmuştum simdikinde normal düşünüyorum hiç sezeryandn sonra normal yapan oldumu?