Fadimeanne Doğuma 5 gün kaldı ama hala niyeti olmayan kızım var 😂🥰 ara ara yalancı sancı oluyor rahimde ağrı oluyor nst de sancı yok anam kızce gelmiyor 🥰 çok rahatsz oluyorum yürüyemiyorum hiç yatamıyorum kalkamıyorum neden acaba rahim ağrım dan dolayı.
Zasya Fadimeanne doğuma kaldı 4 gün aynen bende de ne belirti ne işaret, bu kızlar çok nazlı. Soranlara vazgeçtim doğurmaktan diyorum 😂😂
3461irem Fadimeanne benimde 5 günüm kaldı kalça ağrım bide özel bölgem ağrıyor baskı oluyor dönemiyorum onun dışında bişey yok 🤦🏻♀️
venuss 6 günüm kaldı oğlumun gelmesine dair belirti yok 😄 hurma squat merdiven inip çıkma hepsini yapıyorum yok yani yok 😁
Kaderberatmelek Fadimeanne 40 +4 olduk bu sene kızlar inat ne açılmam var nede sancim 7 eylüle kadar gelmesse doktor amcası zorla çıkaracak 😂😂
MerveCeren Fadimeanne aynıyız bizimde son 6 günümüz ama sancılar sadece geceleri az az geliyor sabah hiçbirşey yok. Sancım gelmezse cumartesi sezaryena alıncam 🥲 bu kızlar çok inatçı gelmiyorlar🤷🏻♀️
durunun_annesi60 Fadimeanne aynı şekilde bizimde 5 günümüz kaldı Ama ne gelen var ne giden dün acile gittim 1 cm dedi açıklığa aksam sancim var sabah kalkıyorum turp gibiyim 😂ne zaman dogurucam çokkk merak ediyorum bu seneki bebekler çok mu nazlı acaba anlamadim ki 🤦♀️
Ervaceylin Fadimeanne Benimde son 4 gün 9 eylüle gün aldık inşallah erken gelmez ara ara sancım oluyor