19524 oo hayırlı olsun o zaman doğumun başlıyor sıcak duşa gir squat falan yap açılman kolay olsun ilk başta sanci öyle olur sonra giderek süresi azalır ve şiddeti artar inşallah açılman kolay olur doğumun çabuk gerçekleşir ben ilk kızımda evde çekmiştim sancıyı 5 cm açıklıkla gittim hastaneye sıcak dus aldım yürüdüm baya ise yaradı