Mooommyy1 39+3 oldukk nisanim geldi hatta bugun bi kac kez akintiyla beraber lekelenmeler oldu doktorum geliyor dedi ama bizdeee halenn tık yok ne sancim var ne agrim var ne olcak boyle halimizz 🤦♀️🤦♀️🤦♀️
Deletedmom93428 Mooommyy1 oho 37. Haftamda geldi tam yarın 1 hafta olacak sabahtan kanla sümüksü akıntı geldi sonrs tüm gün renksiz sümüksü akıntım oldu sonra akşamına kahveremgi sümüksü akıntım geldi hastaneye gittim 1 cm açılma çıktı geri eve geldm hala tık yok 😁😁😁
Mehmetileaanesi Mooommyy1 bende de bugün sümüksü akıntı var 38+3 olduk sancıda arada oluyor, sizde yokmu sancı kan falan yok ama
beyza1234 Mooommyy1 aynı gündeyiz ne sancı ne acılma ne nişan ne su hiç bişey yok hiç bişey böyle giderse haftaya sezaryan dedi of
Mooommyy1 Deletedmom93428 dun 3 cmdi , zar siyirma islemi yapti doktorum dogum kolaylassin acilma olsun diye ama gelen giden yok 😄 ozellikle bisey yapmadim acikcasi papatya cayi ictim.gunde 1 bardak yuruyus yaptimm 💃
Mooommyy1 Mehmetileaanesi benim akintim bugun hep koyu ve kanli geldi biraz ama sanci agri hic birsey yok 🤦♀️🙈
Deletedmom93428 Mehmetileaanesi nişanımın geldiği gün çıktı sanncım 70 falan ama 20 dakika da 1 çıktığı için yeterli değil deyip yolladılsr eve 🤷♀️çsrşamba günü randevum vardı çok hafif ağrılsrın var dedi doktor açılmam hala 1 cmdi yine bir şey olmadı bugun ne hafiten kasıklarım karnımın içleri acıyor ama Allah kerim
Mooommyy1 Deletedmom93428 cati muanesi oldunuz mu ? Eger olduysaniz onun aynisi acikcasi benim.hic canim.yanmadi
Ebruclkoz 40 olduk ne su ne nişan hiç birşey yok hala 🥱😪 ne yapmak lazım fikri olan varmı bunu yaptım doğum başladı diyen 😅
Mooommyy1 Ebruclkoz valla galiba yok 38 haftadan beri yaziyorum buraya ama biziim gibi okadar cok var ki bu senenin bebekleri biraz nazli galiba
Ebruclkoz Mooommyy1 1hafta daha bekleyelim dedi doktorum Kasılmalar düzensiz geliyor suniylemi yaptırır ne olur hiç bilmiyorum. Hurma yiyorum ebeye sormuştum o önerdi ama bakalm 😀
beyza1234 Mooommyy1 bizde pazartesi suni sancı eger hiçbi baskangıç olmazsa vermicem sedi doktorum perişan olursun gerek yok dedi sezaryandan ben korkuyorum bakalım nolcak
Mooommyy1 beyza1234 hakkimizda hayirlisi olsun sezeryandan bende korkuyorum gebelik boyunca kan sulandirici kkullandim cunku😑