Kilicc94 Nazli1310 38+6 benim de hiiic belirti yok bebek sürekli hareket halinde daha önce olduğu gibi 😄 ne bende ne de onda bı belirti yok öylece bekliyoruz 😶
Nazli1310 Evet acaba ne yapsak açılmamız olur normal doğumla bebeğimizi kucağımıza alırız? Plesanta yaşlanması buna bağlı su azalması da var
Bebegimicin1 Nazli1310 normal herkes yalancı sancı yaşamaz birden ne olacagı belli olmaz yalancı sanarsın gerçek sancın da olabilir