Zhra_cil bsrdgn Canım bende sezeryan oldum bir ay önce. Uyusturduktan sonra takılıyor hissetmiyorsun bile
ikiprensesannesii bsrdgn takmak zorundalar cnku bi sure ayaga kalkamiyosun tuvalete gdemezsn ama ben hic hissetmedim kndinizi sıkmayın yeterli
Daniay bsrdgn bana da takıldı hiç hissetmedim çıkartırlarken de çok basitti öyle acılı birşey değil kendinizi korkutmayın sakın zaten belden aşağınız tutmadığı için ben ayaklarımı bile hissetmiyordum o an 🌸
Bayanfindik bsrdgn genel anestezi alırsanız evet önce takıyorlar. Ama spinal veya epidural olursanız uyuttuktan sonra takıyorlar sondayı. Benim uyuşturan sonra takıldı. Ne takarken ne çıkartırken hissetmedim