Sehererol ben 22.haftamdayim biraz benide kalkarken ve secdede yediklerim ağzıma geliyo gibi ama ben yinede dayanabildigimbyere kadar ayakta kilacagim secde çok zorlarsa biraz daha yüksek yapmayı denicem tabi bilirkislilere danışarak ama namaz hareketleri asla bebeğe zarar verecek şekilde değildir çok yavaş kılıyorum öyle daha rahat oluyo çok zorlanoyorsan oturarak kilabilirsin canım tabi bı bilene de danışarak