Takip edenler bilir belki bu konuyu açmıştım. Bugün tekrar baska bir doktora gittim ve bu doktorda dinlenmen lazım sakın araba sürme, işe gitme cinsellik yasak, elini karnına dokundurma bile yürüme gibi şeyler söyledi. Her şeyi anlarım da elimi neden karnıma sürmüyorum bu da kafamı cok karıştırdı
kafam allak bullak oldu kendi doktorum risk varsa söylerdi diye düşünüyorum 🤔 ama bir yanım hep bir stres altında ne yapacağımı şaşırdım