Ela20 Ben normal penye sutyenle geçirdim bu yazı 😁 baktım rahat siyriliyor üstten dedim emzirme sütyeni de almiyim ..emzirme atletim ilk doğumdan iki adet var ama oda gereksiz geliyor normal ince askılı atletlerde üstten siyriliyor göğüs rahat çıkıyor atlette almicam .dışarı çıktığımda göğüs uçları belli olmasın diye sadece süngerli bir emzirme sütyeni alcam. Normal tellilerle rahat siyiramiyorum rahat edemem diye