Kubrahndkc Cok uzun suredir vajinadan kullanıyorum. ilk etapta koku ve akinti yüzünden rahatsiz olmuştum eşimi yaklastiramıyordum yanima psikolojim bozulcakti az daha bırakmıştım. Sonra doktorum israrla önlem amacli kullanmam gerektiğini söyledi. Duzenli kullanimdan sonra hepsi normale döndü koku gitti akıntı da ilk kalktigimda oluyor sonra yok. Kaşıntı hic yasamadim ben baska birseyden kaynaklı olabilir yaşayan kişinin.