Erken gebelik testleri 10 mlU/ml HCG ölçüyor. Normal testler 20 mlU/ml HCG ölçüyor. Ama çok kişiden duydum ki erken olanda çıkmayıp normal testte çizgi gördüm diye. Demekki normal olanlarda 20nin altını da görebiliyoruz.
Şimdi sorum şu:
Normal kaset testte çizgi görüp aynı gün kan verenler betanız kaç çıktı? 20′nin altında çıkan var mı?