Gizem51 bende kan iğnesi kullanıyorum ama kollarımda aşırı morarma oldu karında vurmak daha mantıklı dediler.ilk zamanlar hastanede hemşirler yaptı karından yapalım ileriki aylarda gerileceğiniz için kollardan yapılır dediler şimdi evde eşim kolaylıkla yapabiliyor..inanın daha az canınız yanar ve en azından insanlara laf anlatmak zorunda kalmıyorsunuz..