Kızlar şuan 32 haftayım idrarda enfeksiyon çıkmıştı 3 hafta önce felan sonrada kaşıntı şişme kokusuz akıntı şikayetlerim başlamıştı aile hekimi toz ilaç ve hap verdi enfeksiyon düştü baya bi şikayetlerimde gitti ama şöyle şuanda sanki dokunsam kaşıntı geri başlayacak gibi yada kaşınıyorda ben kaşımadığım için rahatsız etmiyor bilmiyorum rahim felan büyüyor ya acaba normal mi ya düşünmekten kafayı yiyeceğim