Merhaba, 36 haftalık hamileyim. Bütün tarama testlerimi yaptırdım hiçbirinde sorun çıkmadı. Fakat geçen gün kanamayla hastaneye yatırıldım 4 günün sonunda Doktorlar bebeğimde çene geriliği olduğunu söyledi. İçinizde bebeğine bu teşhis konulan war mı? Teşekkürler.