Kızlar bugun evdeyken bişe yoktu biraz yürüdüm çarşıya indim kasıklarımda belim de ve göğsümün hemen altında sancı başladı tekrar eve döndüm bebeğin hareklerin de sıkıntı yok yattım uzandım dinlendim ama halen sancılarım geçmedi korkuyorum erken doğum tehlikesi olabilir mi 24 haftalığız