Kızlar hamileliğimin başından beri hep bi çamaşırım ıslak yaz ayları olması sebebiyle günlük ped kullanıyorum zaten pamuklu çamaşırla hep bi ped ıslak ter diye düşündüm hep . Ama şimdi havlar soğudu ıslaklık devam ediyor akıntı demiyorum o zaten var şeffaf renksiz ama bu bahsettiğim çamaşırımın ıslak olması hatta bugün yeşile yakın bir sarı ıslaklık olmuş bu durumu yaşayanlarınız var mı ? Soruyorum doktorum hep normal dedi kontrole gitmeden önce de sormak istedim belki yaşayanınız vardır diye