Kızlar merhaba , dün akşamdan beridir vajinam acaip şekilde kaşınmaya başladı ve akıntım geliyor sarı renkli erken doğum olmaması için tedavi görüyorum 34+3 haftalığım kullandığım fitil progestan içtiğim ilaç nidicard ilaçlarla bir bağlantısı olabilir mi kullananlar bu sorunu yaşadı mı . Veya vajina neden kaşınır bir sorun mu var 🙄🙄