Tulaytemurxx Gündüz post atmistim adet agrisi gibi ayrım var diye Doktoruma yazdım hemen hastaneye git nstle bakilsin dedi snasa doktorumda burda doguma gelmis nst sancim cikti ciger gelistici igneyle serum takıldı nolur dua edin 🤲🤲🤲
Gizmom Tulaytemurxx kaç haftalıksınız, allah yardımcınız olsun en azından hastanedesiniz herseye hazırlıklısınız iyi düşünün
Dilekcnkn Tulaytemurxx Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah canım zamanında alırsın bebeğini kucağına
Betfer Tulaytemurxx ben 26 haftadayım kanamam var . Kasılma sancı çıktı nst de dinlenin dediler . Her an erken doğum riskim var . Sancım ve kasılmam yüzde 50 çıktı . Çok zor günler geçiriyorum ciğer geliştirici ,progestan ve iğne yaptılar sancım çok 😒Rabbim kimseyi darda koymasın
Gizmom Tulaytemurxx benide 28de bağlamışlardı ama cok şükür baktılar cıktım suan 34 oldum, iyi düşünelim iyi olsun inşallah
Tulaytemurxx Betfer Amin inşallah suan banad aigne yapildi serum verildi serum bitti suan tekrar nstdeyim