Ayss7 Kızlar kaç günlerdir öluyom ya parol üç kez atyrm günde at kestane yağı srdum gecmıyor ne ypayım 😔😔
Aybiketopal Ayss7 ben parol içtikten sonra şekersiz bı türk kahvesi yapıp içiyorum bu ara anca o kesiyo beni
_elif- Ayss7 sabah aç karnına parol ic demisti forumdan bir bayan denedim iyi gelmisti sizde bi deneyin isterseniz. Ensenize buz falan koyun oda iyi gelebilir.
PrenslerveAnnesi Ayss7 geçmiş olsun bende sıksık baş ağrısı çekiyorum hormonlar dan dolayı normal dendi bide tansiyonum sınırda dikkat ediyorum bol su için
Ccgdm Ayss7 şekersiz türk kahvesinin.icine biraz limon sıkıp için ben rahatlıyorum migren var bende de .ayaklarinizin altına biri masaj yapsın masaj yağı ile oda çok rahatlatıyor uzanın dinlenin