Bebegim0102 grip degilim ama nezle olmusum. Burun tikanikligi, yanmasi, akmasi nefes alamiyorum bazen. Tozun topragin icinde kalmis gibiyim. Nane limon bile fayda etmiyo, baska bisey de kullanamiyorum. Tavsiyesi olan var mi? Pazartesi kontrolum. O zaman dr danisirim.