Ufuk Kendi doktorunuzmu girdi doğuma yoksa başka bir doktormu ben kendi doktorumun girmesini tercih ediyorum ama varmı böyle birşey istiye bilmiyim
Gisemmmm Ufuk devlet hastahanesinde doğum yaptım nöbetçi doktor vardi o anda hiç ilgilenmedi bile kendisi sezaryen gelen hastalara bakıyordu ebe yardımıyla doğumum gerçekleşti