Merve2697 Kızlar 29 haftalık gebeyim. Ağrım olduğu için alttan acile gittik şehir hastanesine ilk defa nst ye girdim. Sancı 30 çıktı ama doktor hiç ilgilenmedi kendi doktoruna gözül diyip gönderdi. Şuan 29+1 30 sancı nasıl normal mi az mı çok mu?
Betfer Merve2697 26haftalıj hamileyim . Gece 2 de kanama işe doktora gittim sancım 40 çıktı doktor erken Doğum riski var dedi ağrım çok progestan alttan kullanıyorum . Rabbim kimseye evlat acısı göstermesin
aselnannesi Merve2697 canim 40 ve 40 dans sonrasi sancı diye biliyorum ama sen yine de doktorunla iletişime geçmeye calis şuan öyle bir imkanin yoksa bol bol yat dinlen
Merve2697 bebisim-_00 sadece vajinamda bir ağrı var bi kaçgündür. Kendi doktorum su fazlalığı olduğu için baskıdan ağrı yapıyordur dedi ama ben yinede gitmek istedim acile
Merve2697 aselnannesi kendi doktorum bi kaç gün önce görüştük su fazlalılığı olduğu için baskıdan dolayı ağrı yapar vajina dedi dinlenme verdi yat dedi dikkat edelim dedi ama ağrım bi tık artınca acil e gitmek istedim sadece doktorda hiç ilgilenmedi kendi doktorum özelde
bebisim-_00 Merve2697 burda okuduğum yazılar dan 70 80 100 çıkınca falan doğum sancısı oluyor Muş canım ama net bilmiyorum ben daha hiç nst girmedim 34+1 haftaligim
Merve2697 YuvarlanamayanPandaa beni endişelendiren sancı çıkması yani bencede 30 da doğum olmayabilir ama doğum olayı yokken sancı gözükmesi ilginç değil mi sizcede
Tulaytemurxx Merve2697 Ben suan hastanedeyim ageim vardi nstye baglandım sancım cikti serum takildi ciger gelistirici vurdular ihmal etmis sizi tekrar gitti