Aleyna95 Ben de karantinadayim şu an benim de grip gibi başladı. Önce ateş sonra halsizlik, baş ağrısı, öksürük ve burun akıntısı. En son da halsizlik ve iştah kapandı. Test yaptırdım ve pozitif çıktı. Şimdi sadece öksürük var biraz. Ben ihmal ettim testi geç yaptırdım siz ihmal etmeyin