36+4 günlüğüz dün geceden beri adet sancısı gibi hafif ağrılarım vardı lavaboya kalktım pembe akıntı gelmiş ve ağrılarım devam ediyor ikinci doğumum olucak sizce erken mi haftası öğlen hastaneye gidicem sizce durdururlar mı sancıyı yoksa kasılmalarımda yaklaşık 2 haftadan beri var ve bu akıntı adet sancısı nişan mi