evlatkokusu0806 12 haftalığım bu ne yaa normal mi. Yarım saat önce uykuya dalmış gibiydim tam kapı çalınca kalktım daha uyuyamadım ondan mı ki sardım başımı çok fenaaaaa
Pelinssoglu evlatkokusu0806 canım ılık duş al bende 25 haftalık hamileyim hala ara ara baş ağrılarım tutar. Tansiyonuna bak bi de istersen
Dilaraa1 evlatkokusu0806 bende 11 haftayim ama berbat bas agrilarim var ve geçmiyor parol zaten bi ise yaramıyor ne yapacağım bilmiyorum
evlatkokusu0806 Pelinssoglu eveet çok iyi söyledin ya tansiyon sen diyince baktım 10 6 her zaman ki gibi
evlatkokusu0806 Dilaraa1 sürekli uyuma uyuyorsan birde temiz hava al canım parol bana verdi ben kullanmam Valla korkumdan