Melek_32 Arkadaşlar çaremiz var sabah 8 den gece 12 ye kadar çalışıyorum sürekli ayaktayım fazla dinlenmiyorum çok yoruluyorum ama yapabilck biseyim de yok bebek açısından sorun olur mu fazla ayakta durmak erken doğuma yol açar mı 3p haftaligim
Esrakin Melek_32 Gece çalışmak yasak hamilelere cnm neden çalışıyorsun ki hamile oldguuna dair is yerine kagit vermedin mi ? Normalda yasak
Pinar__50 Melek_32 ben son bi haftadır eşim hastanede olduğu için biraz fazla calıstım evde baya merdıven ınıp çıkmak zorunda kaldım poşet felan taşıdım çok ayakta durdum suan hastanede yatıyorum bebek asagıya ınmıs serum verıyolar daha erken olduğu ıcın kendıne çok dıkkat et hamilelık ıznın yok mu?
Gizemin-minnakI @Melek_32 çalışma saatiniz çok uzun . Herkesin hamileliği de kendine özel . O yüzden bir şey olur ve ya olmaz demek doğru değil . Doktorunuza sorun . Ve müdürünüz falan yok mu saatlerinizi bu kadar saçma yapmasalar keşke.
Gizemin-minnakI @Melek_32 yaa🙄 bizim de kendi Aile iş yerimiz . Çok dikkat et . Ben de Bir şey olmaz diye düşündüm. Çok ağır bir şey yapmıyorum . Babamlar falan tatile gittiğinde sabah 8 akşam 9 açtım . 10 gün boyunca . Kontrolde doktor plesantan aşağıda dedi. Daha önce dememişti . Şimdi hiç işe gitmiyorum . Evimde bile kalamıyorum .Poşet taşımam bile yasak . Çok dikkat et . En azından yanında biri yok mu . Sen genelde otur .