Kızlar merhaba🌼
10+0 günlük hamileyim. Bu haftaya kadar göğüslerim iğne batırır gibi sızlardı ve çok aşırı şişmişti, ağrısından elimle dokunamazdim bile. Birkaç gündür ağrısı geçti,şişliği indi, küçüldü. Daha önce düşüğüm olduğu için çok korkuyorum. Kalp durması belirtisi midir? Korkmalı mıyım 🥺