Prensannesi111 Gebelikte covit geçirenler , nasıl atlattınız, neler yaptınız ? Bebeğe birşey oldu mu ? Tecrübeleri Anlatında moral olsun.. kovit 7.gün
busraaa95 Prensannesi111 çok gecmıs olsun öncelikle. Moral çok önemli gebelikte covid gecırdıgımız zaman. Üzülünce direk bebekte etkileniyor çünkü ☺️🌸 benim 26 aguatosta başladı izolasyon sürecim. İlk 2 gün gün ağır gectı. Sonrasında gribe çevirdi burun tıkanıklığı yaptı. Tat ve koku gitmişti yeni yeni hissetmeye başladım. İlk günden itibaren sarımsaklı soğanlı vs yiyecekler tüketirseniz çok faydasını görürsünüz. Doktorum kan sulandırıcı iğne ve vitamin verdi onları kullanıyorum 🌷
Tgckbr Prensannesi111 benimde ikinci günün ishal şikayetiyle gelip korona olduğumu öğrendim şuan hastanede yatıyorum rabbim hayırlısıyla atlatmayı nasip etsin hepimize 🤲😔
Rojbin27 Prensannesi111 bende suan covidim karantinama 7 gün kaldı ben şükür iyi geçiyor zorlanmıyorum
Prensannesi111 Ebru67 boğaz ağrısı ile başladı grip gibi oldum öksürek sonra vücut ağrısı ayak bileklerim falan çok kötü ağrıdı şükür şuan daha şyiyim ama sadece burun tıkanıklığı ve öksürek var
damlaortakci Tgckbr neden hastanede yatiyosunuz cok agirmi geciriyosunuz bende 35 haftalik hamileyim covid oldugumu bugun ogrendimde
Yesimiko- Kovid oldum bende atlattım da merak ettiğim birşey var. Genel sezeryan olacağım acaba bir sorun olur mu? Korona atlatıp sezeryan olan var mı?
Tgckbr damlaortakci Yok ben ishaldim yoğun bir şekilde hiç gecmiyordu o yüzden yatırdılar beni ama sadece hafif grip gibiyim bir sorun yok çok şükür ishalim falan geçti dün bugün yatıyorum sadece bir de hiç korkmayın gayet hafif bir şekilde atlatirsinuz
Mustafayigitinanesii Kızlar bende 30 haftalık gebeyim dün öğrendim bende covid olduğumu. Allah iyiliğimizi versin inşallah 😔
damlaortakci Prensannesi111 bende su an senin anlatigin gibiyim benim aklima bile gelmiyodu covid oldugum kulandigim ilactandir soguk su iciyodum ondandir saniyodum
Prensannesi111 damlaortakci Ben ilk yaptırdım test negatif çıktı, sonrasında ama nasıl kötü hastalandım 2-3 gün geçti annem babam pozitif çıktı onlar çıkmasa öyle ben hala üşüttüm diye gitmeyecem
damlaortakci Prensannesi111 aşın varmiydi senin ben yaptirmamistim yaptirmadigimada oyle bi pismanimki
Prensannesi111 damlaortakci yaptırmadım yaptırmam da, yaptıranda yakalanıyor zaten. Karnımda bebekle asla bilmediğim aşıyı yaptırmam
Tutisy Prensannesi111 hiç endişe etmeyin Allah’ın izni ile geçecek ben 13. Hafta covid oldum hafif geçti çok su içtim günde neredeyse 4 litre bol meyve yedim ve suda eriyen C vitamini hiç bir sorun olmadı şükür bebektede şuan 30+5. Haftadayım