Pelin-1 Anneyani park yatak alacagim cok fazla secenek var memnun kaldiginiz veya almayi dusunduklerinizi paylasir misinz fikir olsunn
Kafam Pelin-1 preggo maima aldık biz 3 kademeli ve organızater yeri de var bi annenın ıhtiyacı olan herşey yanına konulabiliyor 1.200 tlye almıştık hemde
Pelin-1 busraaa95 partk yatak dusuniyorum ama ben bu normal beşik 🤭 ama tek bebegim olsa isterdim boyle bi model cok guzel gule gule kullanin😍
Hacer26 Memnun kalmamıştım park yataktan diye hatırlıyorum. Çok yer kapladığı, aglayan çocuğu susturmak icin duzgun sallayamadigin bisey diye hatrimda kalmis.
Pelin-1 Hacer26 kolay yer degistirilebilir bisey istiyorum o yuzden park yatak bakiyorum ikizlerim olacak ayni yerde yatiracagim 3-4ay.. hangi marka almiştinjz
Anesanne Pelin-1 ben kızımda 2 yıl falan kullanmıştım. Hem diğer odaya götürüyorduk. Hem bi yere kalmaya gittiğimizde katlayıp götürüyorduk. Şimdi oğluma yoyko aldık henüz kullanmadık ama yorumları çok güzel
6263826 Pelin-1 hayır bende o modeli aldım. Ses çıkarmıyor gayet güzel bi park yatak. Çok geniş ve kullanışlı 👍🏻👍🏻
Eccem12 Pelin-1 ben sallanma aparatını kurmadım açıkcası bana gereksiz geldi. Ben anneyanı olarak kullanacağım ama öyle hışırdayacak bir kumaşı yok büyük kısmı keten kumaş şeklinde