Biz bebek arabamızı aldık 😊 anneannemizin hediyesi 😁 2. El aldım dolaptan ilk sahibi 3. Ayda almış garantisi var bebekleri sevmemiş benek arabasını onlarda baston almışlar onu kullanmışlar bizde 650tl ye aldık normal fiyatları 1800 TL Tommy baby marka belki bizim ki de alışamaz kullanamaz diye düşünüp 2. El aldık 😁