ebru23 (idrarda ) protein kantitatif ne demek ? dun gittim tahlil verdim ama suan kime sorabilirmm numarada yok normal protein negatif ama korktum acikcasi ve bi hafta once vermidtim proteinden suphelenip tekrar istemisti
mirayim_00 ebru23 ben bunun önemli bişey olduğunu duymuştum hatta bazen gebelik zehirlenmesi falan oluyormuş çok beklemeden bunu mutlaka sorun doktorunuza
ebru23 ENK ikiside ayni gun bunlarin sadecr iki tup idrar alindi bundan oncesinde negatif ti bi oncesinde eser cikmisti
ebru23 evetbenavukatiyim tansiyonum da sorun yok 9 a 6 hep sislik odemim de yok ama neden cikti nalamadm bebekte karinda gerilik var bendr enfeksiyon da cikmis az yani acelesi olsa ariyolsr mi yoksa beklimmi cumaya kadar anlamadim bu testi
Bsrkrc evetbenavukatiyim ben de geçen hafta çıkmıştı idrarda protein kaçağı, elim ayağım da şişiyor ama tansiyonum normal yüksek çıkmıyor. Ben anlamadım ne oluyor bu kaçak siz biliyor musunuz? 31 normal haftam 2 hafta önden gidiyor şu anda 33+3 haftalığız
evetbenavukatiyim Bsrkrc İdrarda protein kaçağı gebelik zehirlenmesi oluyor. El ayak şişmeside bir diğer belirtisi ama tansiyonunuz normalmiş 🤷🏻♀️ Yinede hemen doktora gidin hafife alınacak bir durum değil
Bsrkrc evetbenavukatiyim iki farklı doktora gittim çok fazla çıkmamış ama yine de dikkat edilmesi gerekir dediler. Tansiyon takibi yapıyoruz şu anda inşlalah bi sorun olmaz 🙏
ylzsa Sıkıntı yapmayın hemen gebelik zehirlenmede en önemli sey tansiyon ve ödem doktorunuza yinede danısın proteinle ilgili o sadece etken .gecmiş olsun inşallah
Bsrkrc ylzsa evet öyleymiş dikkat etmeye çalışıyorum tansiyon konusunda inşlalah bi sıkıntı olmaz çok sağolun 🙏