1999luanne Selam canım öncelikle,sigara içen inan icmeyene daha çok zarar veriyor bizler hiç sigara içmedigimiz için daha çok etkilenip,pasif içici konumunda oluyoruz buda içen insan ile hemen hemen aynı zararı almaya eş değer. Eşinizi uyarıp başka yerde içmesini söyleyin yada siz o sigara içince başka bir alana geçin