Kızlar selam 37. Haftamda çatı muayenesi olmustum hiç acımamıştı 39+3 persembe sıyırma yapacağım dedi doktorum internette pek verimli bilgi yok işlem ile ilgili.. sıyırma işlemi yapılan gebelere bi kaç sorum var ..
-işlemden sonra ne kadar sürede doğumunuz oldu ?
-çatı muayenenizde canınız yanmadıysa sıyırma işlemide ona eş değer bi işlem mi? Ve nasıl yapılıyor ?
-işlem sonrası kan vs geldi mi ?