Minikpapatya Arkadaşlar merhaba 37. Haftasında biontech aşısı olan var mı 2 doz sinovac üzerine 3. Yü olmayı düşünüyorum ama geç mi kaldım doğumu mu beklemeliyim karar veremiyorum