Ntugba Ben henüz alamadım 20 haftalık hamileyim doktorum şimdiye kadar net bir cinsiyet söyleyemedi c.tesi kontrolüm var netleşirse eğer hemen sipariş vereceğim ama yaptıran arkadaşlarım var gayet memnunlar bide ben kendim için taç, terlik bebeğe isimli zıbın,battaniye şapkasını, sepetini ve takı yastığını yaptırmayı düşünüyorum. Kendi pijama ve gecelik takımımı başka bir yerden kendim gidip alıcam marka ve modele karar veremedim araştırmadayım 😊