yesim00 Merhaba bayanlar bayadır sigara kullanmıyorum bıraktım ama şuan 37 haftalığım son iki haftadr canım sigara istıyor acaba içsem sıkıntı olur mu içipde bebeğinde sıkıntı yaşıyan oldu mu
[silindi] yesim00 bence bu zamana kadar dayanmışsınız hiç içmeyin derim doğumada çok bşy kalmamış hani
Nesossssss yesim00 bende çok severek içiyordum ama hamilelik planladığımızdan beri çok şükür zor da olsa hiç içmedim. Arada canım istiyor ama hani Allah korusun olacağı vardır bir sıkıntı olursa ömür boyu vicdan azabı duyarım diye kendimi tutuyorum😞
Nesossssss yesim00 siz hiç riske atmayın bence de 🥰aklınıza geldiğinde tatlı tatlı bebeğinizi düşünün🥰 ben de öyle yapıyorum 🙈