Durununannesi46 Tahminim erkek dedi doktorum bugün. İlerde değişir mi sizce?? El ve ayaklarını sallıyordu çok duygulandım ilk defa hareket ettiğini gördüm 🥺 çok hareketli keyfi yerinde, boyu 4,5 cm olmuş dedi 🥰🥰
AhahHbzhz Durununannesi46 11+5 de söyledi doktorum erkek diye ama tahmin olarak değil kesin dedi alışverişe başla dedi hatta 33 haftqlik olduk değişmedi oğlumu bekliyorum kızıma erkek kardeş gelcegini 11+5 de öğrenmiş olduk :)
Cidella Durununannesi46 Bana da aynı haftalarda erkek gibi demişti doktorum. Sonra başka şehirde kontrole gittiğimde 15. Haftaydi galiba kesin kız dedi. Tabi çok erken tahmin için siz bir şey almayıp bekleyin kesinlikle 😁 sağlıcakla gelsin
ENK 10+6 küçük daha 16. Haftaya netleşir anca ama erkek bebeklerde cinsiyet daha önce belli olur kizlarda ise daha geç.doktorunuz kordonuyla karistirmamışsa büyük ihtimal değişmez cinsiyet. Sağlıkla kucağınıza alın inşallah 😊
Durununannesi46 AhahHbzhz erkekler daha çabuk belli ediyor sanırım 😀😀 benim ilk gebeliğim kız da olur erkek de 🥰🥰
Durununannesi46 Cidella yok alışveriş yapmam dediğiniz gibi kesin değil henüz 😀 bakalım detaylıda netleşir artık 😊🥰
AhahHbzhz Durununannesi46 sanırım öyle kızımı 20 de zor öğrendim:) sağlıkla gelsin cinsiyetin önemi yok ama alisveris için heycan yapıyoruz işte:)