BuketArslan Ardkaslar merhbaa 19 hafta doldu Gobegm ve ust kisimlari agriyo geriliyo sizlerde de agri sizilar varmi ufak defek 1 haftdr gobegmn ust kismlarnda agri doktora mi gitsem
deletedmom734 BuketArslan bende 19 dayım ama hala slaka salak bulantılarla uğraşıyorım hemen bulanıyor eskisi gibi değil ama ne yesem ağzımda bi tat yok en ufak kokuda içim kalkıyor yoruldum ama ağrım yok şükür bence normaldir canım bebek büyüyor geriyor içeryide