Kbra_em Kaç haftalıksınız cinsiyetiniz neler doktorunuz kim??? hadi sohbete :) biz 38+1 olduk oğluşumla..
Semiha_ Kbra_em Manisa’lıyım ama meslek gereği Bingölde yaşıyoruz sayılır mı 😁😁 25+2 haftalığım ve kızım olacak Allah’ın izni ile 🌸
minikask35 Kbra_em ben Manisalıyim Turgutlu’dan ama doktorum Salihli’den Okan bey . Şuan 30+5 haftaligiz bizimki de erkek 😊
Kbra_em Hemdem_23 yaaa herkes acıyor ya öle il postu bende açım dedim farketmez canım :) sağlıcakla alın kucağınıza bebeğinizi..
minikask35 Semiha_ yakinmişız 🤣 ama şuan çook uzağız çünkü ben Şırnak’ta yaşıyorum🤣 arada doktora geliyorum Manisaya bu ay sonu gelicem artık doğum için Salihli’de olucak dogum