Nrcnnnnnnnn Kızlar 15 +4günlük hamileyim. 2 gündür ayaklarım çok üşüyor ve adet sancısı gibi sancı var belim çok fazla değil. Normal bir durum mudur? Endişelendim😦
Zeynepun Nrcnnnnnnnn bir doktorada danışın bu durumu ama bel agrısı bendede oluyor 12+4 teyım ayak soğukluğu kansızlık olabılır ama başka bır nedende olabılır bır danışın siz