Arkadaşlar 34+2 yim bir hafta önden gidiyorum 35+2 gebelik zehirlenmesi başlangıcı varmış tansiyon yükseliyor alfemat diye bir ilaç var onu kullanıyorum ciğer geliştirici iğne vuruldum idrarımda protein kaçağı yokmuş olsaydı doktor yatış verecekti haftaya çarşamba randevum var gel dedi korkuyom bir sorun olurmu bebeğime zararı olurmu doktor 36 ya kadar bekleyebiliriz belki duruma göre dedi çok kötü olursam sezeryana alıcak böyle bir durum yaşayan varmı