Yesimiko- Kızlar genel istiyorum ama uyanamamaktan korkuyorum. Spinal yapamam çünkü panik atağım var. Genel olanlar nasıl geçti lütfen anlatır mısınız lütfen?❤️
Cutebaby Yesimiko- bende panik atak var spinal oldum korkulacak bişe değil zaten istersen sakinleştirici de yapıyorlar 🌺
bahtnurr1 Yesimiko- genel istiyorum ama doktor normal doğum diye tutturuyor bunun için doğuma başka ile gitcem
Bankacianne48 Yesimiko- hem panik atak olup hem genel olmus biri olarak spinal olacağım. Genelde uyanmak bisey değilde uyandığında o çekilen acı ömrümden ömür almıştı spinalde yavaş yavaş hissedeceğim en azından ama genelde öyle değil 😪😪
Nazlican1994 Cutebaby yaaa bende panikten korkuyordum içim rahatladı spinal olmayı çok istiyorum çünkü 😍
Yesimiko- bahtnurr1 doktorları da anlıyoruz tamam da bazen insan kendini normale hazır hissetmeyebiliyor. Keşke anlayışla karşılasalar.
Yesimiko- Bankacianne48 ameliyathane beni ürkütür diye düşünüyorum. Ben aşırı panik atağım. Bilmiyorum çok korkuyorum. O yüzden genel olmak istiyorum ama uyanamazsam diye de çok korkuyorum
alimerve Bankacianne48 bende genel oldum uyandığımda beni direk yatağımla odama aldılar hiç acı hissetmedim sizde neden öyle oldu acaba çünkü sürekli ağrı kesici iğnelerle desteklediler ağrı çekmeme fırsat kalmadı
Bankacianne48 Yesimiko- uyanırsın da korkutmak için soylemiyim yine herkesin bünyesi farklı bn uyandığımda kötü hissettim sakinleştirici yapiyolarmis zaten xok da korkarsan uyuturuz dedi ama uyandığında en azından belden uyuşuk olduğun gibi acı hissetmezsn tavsiyem spinal olman
Bankacianne48 alimerve valla agri esigim cok düşük sanırım ilk 3 saat kadar 20 iğne yemisimdir anca toparladim o yüzden bu sefer spinal isteyeceğim
Anesanne Yesimiko- panik atağı olup spinal olan hiç korktuğum gibi değilmiş diyen çok insan var. Ayrıca genel de olsanız uyanmama gibi bişey milyonda bir bile değil. Kendinizi korkutmayın güzel düşünmeye çalışın