ilkgebelik123-_ mommy2345 Canım benimde öyle çıktı sevk yapildim daha sonra oradaki doktor diğer değerlerin güzel bu tek başına bı anlam ifade etmiyor dedi 30 oldum bı sıkıntı yok
mommy2345 ilkgebelik123-_ benimde herşey normal burun kemiği ense kalınlığı v.s bugün de detaylı ultrasonda da herşey normal çıktı çok şükür ama papp a 0.33 olduğu için doktor yinede risk var dedi korkuttu biraz :(
ilkgebelik123-_ mommy2345 Benkide 0.32 çıktı ama yuvarlanmış halı normali 0.92 çıktı tabiki baktıkları sonuç 0.32 olan ama bı sıkıntı çıkmadı detaylı ultrosonu falan bekleyin