deletedmom12 28 haftalığım 16. haftadan beri idrar yolllarımda enfeksyon var ne kadar saşe yada fitil kullandıysamda yaramadıidrar kültürüde verdim mikrop bulgusuna rastlanmadı günde 2lt su içiorm ama yok.geçmiyo.korkum bebegımede geçmesi ! son 1 haftadır yeşil akıntım geliyor aynı durumu yasayan var mı?
Deniz2961 deletedmom12 yesıl akıntı enfeksiyonun cok oldgunu belirtisi cnm bnm arkdsm enfksynm yuzunden sezeryan ve erin dogum yaptı normal onerımıyolr bebege gecer diye
deletedmom12 [bilinmeyen] evet doktoruma danıstm pt günü vajınal muayeneye bakıcam monurol sase verdi .tatilde oldgu ıcın pts ye kdr bnu kullan dedı ve kültür yaptrdı.bnde erken doğumdan korktgm için önemsıyorm ne yalan soylım